اطلاعات عمومی

اطلاعات عمومی در همه موارد

اطلاعات عمومی

اطلاعات عمومی در همه موارد

راز مبارزه آمریکا با داعش

از زمانی که داعش جنایات خود در سوریه را به نام اسلام و برای برقرار عدالت شروع کرد و موفق به اشغال مناطقی در این کشور گردید و بعد از آن وارد عراق شد و مناطقی زیادی را تحت سیطره خود در آورد و انواع جنایات را در این منطقه بر علیه مردم و زن و پیر و جوان و کودک مرتکب شد و با وقاحت تمام جنایات خود را در اینترنت منتشر کرد. تمام شواهد گویای این بود که اینها با نشانه‌های قبل ظهور قائم آل محمد مطابقت دارند و اینکه داعش و خیلی احتمال می‌رفت که داعش همان سفیانی باشد همان سفیانی که قبل از ظهور خروج می‌کند اکثر تحلیلگران و محققان هم همین نظریه را قبول داشتند. مخصوصا جدی شدن قضیه در جایی بود که درگیری‌های یمن قبل از سوریه و عراق شروع شده بود چون در نشانه‌های قبل از ظهور اولین درگیری ‌ها از یمن شروع می‌شود. تا اینجای قضیه همه چیز طبق احادیث پیش می‌رفت ولی یک دفعه وارد شدن آمریکا برای مبارزه با داعش همه چیز را زیر سوال برد. آمریکایی که خود تا دیروز داعش را از هر جهت تجهیز و مسلح و حمایت و پشتیبانی می‌کرد چطور شده حالا همین آمریکا ناجی مردم منطقه برای مبارزه با داعش گردید. 

به نظر می‌رسد این حوادث سوریه و عراق به استثنای یمن از قبل توسط استکبار مخصوصا آمریکا طرح‌ریزی شده و الان به اجرا درمی‌آید. 

سازمان‌های جاسوسی و اطلاعاتی آمریکا و همچنین نهادهای سیاستی آن کشور وضعیت ظهور منجی بشریت را به خوبی مطالعه کرده‌اند و برای اینکه بشریت را منحرف کنند. عین همان حوادث را پیاده ‌کردند در اینجا گروه تروریستی داعش که طبق روایات شبیه خروج سفیانی وانمود کردند  تا اینکه منتظران ظهور از هر جهت که بررسی کنند به این نتیجه برسند که نشانه‌ها دقیقا همان نشانه‌هایی است که اسلام از قبل بشارت داده پس باید الان منتظر یک منجی باشند که بیاید و بشریت را نجات دهد و دنیا را پر از عدل و داد کند که یک دفعه آمریکا وارد گود شده و با - داعشی که خود آن را ایجاد کرده پرورانده و بزرگش کرده - به آن مبارزه کند و دنیا را هم به کمک بطلبد خیلی جالب است. تا حالا 40 کشور به این ائتلاف پیوسته‌اند. و به احتمال زیاد بعد از این داعش را نابود کرده و خود را تنها منجی بشریت که همه ادیان آن را وعده داده بودند معرفی کند. 

ولی خوشبختانه مسوولان جمهوری اسلامی ایران زود متوجه قضیه شدند آن هم به برکت تیزبینی رهبر عالیقدری چون حضرت امام خامنه‌ای مد ظله‌العالی خدا عمرش را زیاد کند. 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.