اطلاعات عمومی

اطلاعات عمومی در همه موارد

اطلاعات عمومی

اطلاعات عمومی در همه موارد

شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان لوس آنجلسی را تحریم کنید

مردم باید پی به ذات شبکه‌های فارسی‌زبان به اصطلاح آن ور آبی برده باشند. که هرچی اربابان غربی‌شان مخصوصا سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا - انگلیس و اسراییل بخواهد همان سیاست را اجرا می‌کنند.

من یک نمونه از پوچ بودن دروغگو بودن این شبکه‌ها را ثابت می‌کنم

در جریان گروه تروریستی داعش نگاه کنید وقتی این گروه تروریستی در سوریه بود و کشورهای غربی و در راس آنها آمریکا از این گروه حمایت می‌کرد همین شبکه‌های بی‌هویت آنقدر از این گروه‌های تروریستی حمایت می‌کردند و طوری وانمود می‌کردند که شما به آنهایی که ماهواره نگاه می‌کردند نمی‌توانستید ثابت کنید که اینهایی که در سوریه بر علیه دولت سوریه می‌جنگند تروریست هستند همه می‌گفتند نه آقا اینها مردم سوریه هستند که اسد را قبول ندارند و اسد هم با بی رحمی تمام اینها را قتل عام می‌کند.
حتی زمانی که تروریست‌ها بر علیه مردم سوریه از سلاح شیمیایی استفاده کردند من با یک نفر بحثم شد و فقط می‌گفت اسد بر علیه مردمش از سلاح شیمیایی استفاده کرده من هر چی مستندات و مستدلات آوردم ایشان قبول نکردند. چرا چون فقط و فقط شبکه‌های ماهواره‌ای آن ور آبی را می‌بینند و هر چی آنها بگویند برای این مردم حجت شده .

الان همان شبکه‌های ماهواره‌ای به تبعیت از اربابان غربی خودشان که بر علیه داعش موضع گرفته اند 180 درجه چرخیده و داعش را گروه تروریستی معرفی می‌کنند.

همین عمل ثابت می‌کند که این شبکه‌ها هیچ هویتی ندارند و نباید به آنها اعتماد کرد.

امروز مردم ایران یک کمی خودشان در مورد این شبکه‌ها قضاوت کنند. و بدانند این شبکه‌ها فقط مجری کشورهای غربی هستند و با حق و حقیقت هیچ کاری ندارند.

ای کسانی خواهان اسلام هستید، ای کسانی که خواهان ایران قدرتمند و مستقل هستید ای کسانی آزاده هستید بیایید و این شبکه‌های نوکر حلقه‌به گوش کشورهای غربی را تحریم کنید.


 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.