اطلاعات عمومی

اطلاعات عمومی در همه موارد

اطلاعات عمومی

اطلاعات عمومی در همه موارد

چطور حمله تروریستی از شرق کشور را می‌توانیم بخشکانیم

در مورخه 18 شهریور روز سه شنبه خبری منتشر شد با موضوع (حمله تروریست‌های مسلح به پاسگاه مرزی سراوان ناکام ماند) و تقریبا همه مردم هم از جریان مطلع شدند. من نظر خوانندگان محترم را در رابطه با این موضوع به نکاتی جلب می‌کنم.


چیزی که در این عملیات ثابت شده است این است که این عملیات از درون خاک پاکستان به مرز‌های جمهوری اسلامی ایران انجام شده است. و در این هیچ گونه شک و شبهه و اما و اگر وجود ندارد. حالا باید عکس‌العمل پاکستان را در این مورد بررسی کنیم یا پاکستان می‌تواند جلو اینها را بگیرد و عمدا نمی‌گیرد و این تروریست‌ها به راحتی به مرزهای کشور ما حمله می‌کنند یا اینکه اصلا پاکستان نمی‌تواند جلو اینها را بگیرد به هر حال در هر دو صورت فرقی برای ایران نمی‌کند. نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران باید با قاطعیت تمام جواب اینها را بدهد.

مساله حمله تروریست‌ها از خاک پاکستان به ایران مثل حمله تروریست‌های پژاک از خاک عراق به مرزهای غربی جمهوری اسلامی ایران حدود سه سال پیش بود. در همان زمان سپاه پاسداران گروه تروریستی پژاک را در خاک عراق طوری در هم کوبید که آخر خود آنها تسلیم شدند و گفتند ما دیگر با شما کاری نداریم.
حالا با این تروریست‌هایی که از خاک پاکستان به ایران حمله می‌کنند باید مثل پژاک برخورد شود چون یا پاکستان عمدا با این گروه‌ها مقابله نمی‌کند یا نمی‌تواند در هر دو صورت باید سپاه‌پاسداران همچون گروه‌تروریستی پژاک طوری اینها را تارومار کند که دیگر جرات چنین کارهایی را نداشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.